divendres, 3 de setembre del 2010

HOLA de NOU


Hola de nou.

Com aquell qui no vol la cosa, s'acaba l'estiu. Tornem de vacances. Els del Bloc ja hem arribat tots.

Aquí, com a la Casa del Poble, la gent ha deixat la feina i ha anat a omplir les platges i els bars de les platges.

Mentre el pobre "Bloguer Accidental" ha aguantat la tenda, els altres hem estat aguantant la barra i fent bronze.

Aquí ens podeu veure en una foto de grup fent gasto al xiringuito (n'hi ha un que no és de la colla) i ens hi falten les senyores del Bloc, que són al passeig marítim comprant coses imprescindibles.

Ja som aquí, i en els propers dies parlarem de la Festa Major, de l'Avet, de cal Frarés, d'Artous, de les eleccions municipals, de l'empresa privada que s'adjudica totes les obres públiques, "l'ajuntament deforma" i d'altres temes que les paelles i les sangries no ens han pogut fer oblidar.


Ja sabeu que, com sempre, ens podeu enviar els vostres suggeriments i les vostres confidències a elblocdetous@gmail.com.


9 comentaris:

  1. Al sorteig de l'ordinador del Sopar de la Festa Major, com que sabien qui hi havia anat, hi eren tots els números? No hi havien els dels que no son amiguets?No va quedar massa clar. Va ser un sorteig una mica a l'estil de l'equip de govern. El Pau té la llista. El Pau té els números. Una maneta innocent diu el número d'un paperet. El Pau diu qui és l'afortunat. Juan Palomo yo me lo guiso yo me lo como. Perfectament legal.

    ResponElimina
  2. L'alcalde no hi era. Com que ell esta acostumat a cobrar per tot, si un dia ha de pagar no hi va.

    ResponElimina
  3. l'ateneu ha estat adjudicat per 199000 euros a promocions i obres andreu lopez. procediment i forma d'adjudicacio: procediment negociat sense publicitat. a dit. por lo bajini. com sempre. com la piscina. com l'escola. com...

    ResponElimina
  4. Pues no te falta razón, ami me dio la misma sensación, que lo del sorteo podria estar amañado, y sabiendo que no a todo el mundo le cae bien al equipo del ayuntamiento y ademas sabiendo quien era el que iva a la cena y sobre todo quien era el encargado de llevar la bolsa y sacar el papelito, la sensacion era de tenerlo todo muy "controlado ".En la proxima cena si a caso que no sea tan descarado que canto demasiado....

    autodidacta

    ResponElimina
  5. En quant a lo del sorteig de l´ordinador, no sé si estaba "amanyat" o no,però sé a qui li va tocar i em sembla que, aquesta persona, no té res a veure amb l´ajuntament, ni està ficat amb res d´això.

    ResponElimina
  6. si con esta persona no hay nada, como si le toca a otro, lo que digo es que la persona que se encargo de todo y que era del ayuntamiento no era mucho de fiar por Dios!!!!!

    ResponElimina
  7. https://bop.diba.cat/temp/09-022010026282.pdf#page=1

    ResponElimina
  8. 1
    Dilluns, 13 de setembre de 2010
    ADMINISTRACIÓ LOCAL
    Ajuntament de Sant Martí de Tous
    EDICTE
    S’ha exposat al públic l’expedient núm. 4 de modificació de crèdits del pressupost de l’exercici 2010, segons l’anunci
    publicat al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona amb número de registre 022010024091 de data 10 d’agost de
    2010. No s’hi han presentat reclamacions ni suggeriments i ha estat aprovat definitivament en data 28 d’agost de 2010.
    Les quantitats a incorporar són:
    Partida suplement
    de crèdit
    Descripció partida Consignació
    inicial
    Proposta
    d'increment
    Consignació
    definitiva
    CAPÍTOL 2
    2/161/221.00 Subministrament d'energia elec. Bom. Aigua 6.490,35 3.000,00 9.490,35
    2/165/210 Manteniment enllumenat 4.000,00 1.000,00 5.000,00
    2/420/221.00 Subministrament d'energia elec. Ajunt-Altres 5.838,26 1.500,00 7.338,26
    2/454/210 Manteniment de vies públiques 20.000,00 14.000,00 34.000,00
    2/920/160.00 Seguretat Social a càrrec Ajuntament 87.260,43 1.956,77 89.217,20
    2/920/162.00 Formació i perfeccionament del personal 500,00 499,68 999,68
    2/920/212 Manteniment edifici Ajuntament 1.600,00 1.300,00 2.900,00
    2/920/212.05 Manteniment d'edificis i altres 5.000,00 1.000,00 6.000,00
    2/920/214 Reparació material de transport/ veh. mpal 500,00 1.500,00 2.000,00
    2/920/221.10 Subministrament productes neteja 1.000,00 1.000,00 2.000,00
    2/920/221.11 Subministrament de recanvis de maquinària 500,00 200,00 700,00
    2/920/222.00 Comunicacions telefòniques Ajunt. 5.000,00 1.500,00 6.500,00
    2/920/222.01 Comunicacions postals 2.000,00 900,00 2.900,00
    2/920/226.01 Atencions protocol·làries i representatives 500,00 200,00 700,00
    2/920/230.20 Dietes de personal 700,00 300,00 1.000,00
    2/920/231.20 Locomoció del personal 300,00 150,00 450,00
    3/342/221.00 Subministrament d'energia elec. Edif. Esport. 1.010,50 200,00 1.210,50
    3/342/212 Manteniment Poliesp. I piscina 2.000,00 2.500,00 4.500,00
    3/342/22100 Subministrament d'energia elec.Ed. Esportius 1.010,50 300,00 1.310,50
    7/313/221.06 Subministrament productes farmacèutics 100,00 50,00 150,00
    7/337/212.01 Manteniment Casals d'avis 1.000,00 500,00 1.500,00
    8/321/221.00 Subministrament d'energia elec. Escoles-Llar 3.289,41 1.000,00 4.289,41
    9/920/220.02 Material informàtic no inventariable 500,00 300,00 800,00
    TOTAL CAPÍTOL 2 150.099,45 34.856,45 184.955,90
    CAPÍTOL 3
    6/011/319 Comissions bancàries 1.729,75 300,00 2.029,75
    TOTAL CAPÍTOL 3 1.729,75 300,00 2.029,75
    CAPÍTOL 4
    2/929/489 Altres transferències 1.000,00 400,00 1.400,00
    7/232/480 Atencions benèfiques i assistencials 1.000,00 1.000,00 2.000,00
    TOTAL CAPÍTOL 4 2.000,00 1.400,00 3.400,00
    CAPÍTOL 6
    2/342/632.02 Adequació Vestuaris piscina municipal 15.223,69 3.000,00 18223,69
    3/342/619.00 Adequació complex esportiu piscina mun. 217.500,00 40.000,00 257.500,00
    4/330/632.01 Adequació Ateneu Municipal 200.000,00 35.000,00 235.000,00
    TOTAL CAPÍTOL 6 432.723,69 78.000,00 510.723,69
    CRÈDITS EXTRAORDINARIS
    CAPÍTOL 1
    2/920/143 Altre personal 0,00 5.043,23 5.043,23
    TOTAL CAPÍTOL 1 0,00 5.043,23 5.043,23
    TOTALS 586.552,89 119.599,68 706152,57
    CVE-Núm. de registre: 022010026282
    2
    Dilluns, 13 de setembre de 2010
    FINANÇAMENT:
    A. MAJORS INGRESSOS:
    Partida ampliable Descripció partida Consignació inicial Proposta
    d'increment
    Consignació
    definitiva
    CAPÍTOL 4
    450.81 Altres transferències Generalitat
    - SOC 0,00 7.499,68 7.499,68
    TOTAL CAPÍTOL 4 0,00 7.499,68 7.499,68
    TOTALS 0,00 7.499,68 7.499,68
    B. ROMANENT DE TRESORERIA: 112.100 euros
    Sant Martí de Tous, 30 d’agost de 2010
    L’alcalde, David Alquézar Claramunt
    https: //bop.diba.cat ● bop@ diba.cat ● DL: B-41698-2002
    CVE-Núm. de registre: 022010026282

    ResponElimina
  9. Ben tornast de vacances, però no se qui sou els del bloc.

    A la foto esteu molt "xulus" i el que no és de la colla segur que és el del banyador negre. Valla nivelazo.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.